هـــــــــــــــــــــک المـــــــاس و ســـــــــکه mer 90 رایگان

سلام من در این پست میخوام به شما اموزش هک سکه و الماس بازیmr90بدم

ابتدا من خود برای شما {10 هزار }10000الماس و 50000000{50 میلیون}سکه بطور رایگان خودم هک میکنم

و تا به شما ثابت شود که کارم درست است

بعد که اطمینان به کارم پیدا کردید یک شارژ 1000 تومنی ایرانسل میدید تا من به شما اموزش هک ان را بصورت نوشته و همراه با فیلم و عکس بدهم

مطمعا باشید یاد میگیرید

برای اینکه ابتدا برای تیم شما 10 هزار الماس و 50 میلیون سکه بطور رایگان هک کنم ایمیل و پسورد خود را توی نظرات همین پست  برام قرار بدید و  بفرستید

من برای اینکه برای شما پول و الماس هک کنم باید ابتدا وارد اکانتتون شم تا بتونم شروع به هک سکه و الماس کنم براتون پس نگران نباشیدمن هیچ نیازی به اکانت شما ندارم پس خیالتون راحت باشد

اگه خوشتون اومد میتونید از من درخاست اموزش کنید پس از مشاهده هک در اکانت خودتون

با تشکر

اینم هک کردن سکه و الماس برای اولین نفر که انجام دادم در این وبلاگ
Image and video hosting by TinyPic



کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت9:07---14 تير 1393
نام تیم بازگشت خاورمیان پسورد791216
پاسخ: دوس عزیز ایمیل و رمز توجه کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.